Politica de retur

  1. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul / vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
  2. eSperanta verifica cu grija fiecare produs pe care il pregateste in vederea expedierii care cumparatori. In cazul in care in mod exceptional clientul a primit produse cu defect, acestea vor fi returnate si inlocuite cu altele fara defect.
  3. Cumparatorul are dreptul sa solicite schimbarea produsului cu unul conform, sau poate solicita returnarea banilor. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc, se va restitui contravaloarea lui.
  4. Pentru ca produsele returnate ca sa fie inlocuite cu altele conforme, plata transportului intra in responsabilitatea noastra.
  5. Daca un produs oferit de www.esperanta.ro este diferit fata de descrierea lui de pe site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de Garantie si Retur a produselor, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
  6. Orice reclamatie privind produsele livrate va fi adusa la cunostinta eSperanta in maxim 24 de ore de la primirea comenzii. eSperanta o va solutiona in maxim 3 zile din momentul solicitarii.
  7. In cazul in care coletul nu a ajuns in buna stare la dumneavoastra sau produsele prezinta defecte, clientul poate cere returnarea banilor, dar nu si despagubiri suplimentare. Cheltuielile aferente returnarii produselor intra in responsabilitatea vanzatorului.
  8. Conform O.G. 34/2014 art. 16 returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat posibil in ambalajul original, dar cu toate accesorile si documentele, inclusiv formularul de retur si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara a fi purtate sau folosite de nici un fel (spalate, cu parfum, odorizante de camera), trebuie sa fie complete (impreuna cu accesoriile si etichetele sale). Produsele deteriorate duce la refuzul returului.
  9. Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati, si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate.
  10. Daca produsul prezinta vicii de fabricatie acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a vanzatorului in termen de la 14 zile de la receptia produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se va putea achizitiona un alt produs.
  11. Clientul care si-a exprimat dorinta de a returna produsul, isi asuma responsabilitatea sa o faca in maxim 14 zile lucratoare de la receptia produselor.
  12. Returnarea produselor sau pretentia oricaror daune – interese / dezpagubiri nu se pot face in aceste conditii:

a. Clientul returneaza un alt produs decat cel comandat;

b. Clientul returneaza produsul peste 14 zile lucratoare de la momentul receptionarii lui;

c. Produsul returnat nu este in starea in care a fost livrat (in ambalajul lui original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

13. Vom refuza returul produselor conform Conf.O.G. 34/2014 art. 16:

a. Produsele care prin natura lor nu pot fi returnate, daca prin returnare se pot degrada sau deteriora rapid, fiind extrem de fragile, sau casabile.

b. Produsele care sunt personalizate si realizate dupa specificatiile clientului sau sunt personalizate;

c. Produse perisabile;

d. Produse personale si de igiena care au fost desigilate;

e. Ambalaje cadou;

f. Produsul care nu are ambalajul original complet;

g. Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabila au fost desigilate;

h. Produsele care au fost montate;

j. Obiectele de bucatarie care au fost folosite;

l. Produse care prezinta urma de folosire;

m. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilat.

14. Returnarea contravalorii produselor

a. Contravaloarea produsului se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre vanzator;

b. Returnarea banilor se va face in contul indicat de catre client. Nu se fac returnari in numerar sau rambus.

c. Inlocuirea unui produs cu unul identic, inlocuirea se face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

d. In cazul in care vanzatorul nu dispune de un produs identic, clientului i se va returna contravaloarea produsului.

e. In toate situatiile, cheltuielile de returnare / expediere sunt suportate de catre client, cu exceptiile conform cu aceste ,,Termeni si Conditii”.

15. Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.

16. Produsele personalizate nu pot fi returnate. Lucrul acesta se aplica conform prevederilor legale OUG 130/2000 si ,,Termenii si Conditii” ale acestui site.

17. In cazul unui retur acestea sunt distruse, pentru ca sunt realizate dupa cerintelor si specificatiilor clientilor.

18. Produsele personalizate comandate prin contract la distanta pot fi returnate, in urmatoarele situatii:

a. Coletul prezinta deteriorari majore sau produsele prezinta defecte de fabricatie.

In cazul in care curierul livreaza coletul desfacut, rupt, continut distrus, clientul poate face mentiuni curierului la momentul livrarii, intocmind un proces verbal.

De asemenea, puteti face fotografii, si puteti refuza primirea si plata coletului.

b. Nu sunt considerate ca fiind probleme cu coletul, deteriorarile care nu afecteaza continutul sau.

c. Nu se accepta reclamatiile ulterioare livrarii de catre curier.

d. Produsele personalizate nu corespund cu produsele din comanda clientului (au fost incurcate, sau personalizate gresit).

Clientul va notifica de indata vanzatorul, si va primi instructiuni in vederea returnarii coletului si inlocuirea produselor cu cele corecte. Inlocuirea se va face in mod gratuit.

c. Produsele personalizate au pe site descrierea si specificatii tehnice eronate, fata de realitate.

Nu se considera specificatii gresite diferente minore de culoare, marimi, care pot aparea din cauze neimputabile vanzatorului.

19. Returnarea contravalorii produselor personalizate se poate face numai dupa transmiterea tuturor informatiilor catre vanzator: email scris, imagini foto.

20. Costurile de returnare ii revin clientului, conform O.G 130/2000 si modificarile OUG 34/2014, pentru persoanele fizice care achizitioneaza produse prin magazine online.

Pentru returnarea produsului se va completa formularul de retur pus la dispoziția Clientului/Utilizatorului

Formular de retur

0
    0
    Coșul tău
    Nu ai adăugat nimic în coșMagazin